Oğlum 48 günlük hep bir bağırma hep bir mızmızlık sütüm mü yetmiyor diye kendimi yiyorum doktora götürdüm 1 ayda 1200 almış yetiyor gazından dedi ama az susmaz mı bir bebek uykuları berbat bir memede sakin. Bir oğlum daha var 19 ay araları küçük bebeğim mızmız olunca büyüğü daha hırçın olup kardeşine vuruyor nr yapacağımı şaşırdım bebeği böyle olan var mı ne yapmalıyım nasıl yol izlemeliyim