Melike2023 bu atak zamanlarında özellikle hava güzelse mutlka dışarı cikartiyordum.disarida bir uyku yaptiryor sonra tekrar uykusu gelene kadar geziyorduk o parktaki çocukları izliyorduk,sallaniyorduk. Dışarının havası iyi geliyor. Atak haftası olmasa bile rutin haline geldi evde dünya kadar isim olsa bile hafanin guzel oldgunu görmem yeterli hemen dışarı çıkartıyorum. O kadar iyi geliyor ki böyle yapa yapa kendi uyku düzenini kendi olusturdu.