Kızlar merhaba evde saçımı açmak istiyorum boyayı akıtmak istiyorum bu toz açıcı degil de diger açıcı dan aldım evde sac açmada negibi kötü olumsuz bir durum olur turunculaşma cok olurmu saçımdaki daha önceki boyadağım renkler kızıl siyah küllü kumral var.illa şart mı kuföre gidip açtırmam kuförler fazla istiyor bir sac açtırmaya zaten saçım kendimin topladıktan bi beş ay sonra ombre yaptırcam ona rahat bin gidecek. Evde hiç sac açma işlemi yapanınız oldumu hangi yöntemle nasıl yaptınız yorumlarınızı bekliyorum canlarım 😊