iposs Merhaba kızlar 50 günlük bebeğim var yaklaşık bir aydır anal fissür sıkıntım var yaşayan oldu mu çok ağrım var nasıl geçer?
Tugba39 iposs öncelikle çok geçmiş olsun bende senin gibiydim çok ilerlemeden doktora git ben ameliyat olmak zorunda kaldım çok ilerlemişti . Rahatlamak için sıcak suya otur çok yakan bi su değil ama
Aryamlinamom iposs proctolog krem ve anestol krem kullanmıştım 10 günlük anneyim ve bulabilirseniz organik kantaron yağı geçmiş olsun
iposs Tugba39 doktora gittim emzirme döneminde cok tedavi veremeyeceğini söyledi. Sadece bir krem verdi kremi kullandığında cok ciddi baş ağrısı olacağını bebeği emzirmemem gerektiğini söyledi bende onu da kullanmaya cesaret edemedim