irva Yıllardır pkkyı destekliyorlar amaç ne? Gayet net belli yani.. Ama baktılarki olmuyor daha da fazlalaştırdılar herşeyi işin kötüsü eskisi gibi askeri gücümüz yok ben ona çok üzülüyorum eskiden tsk dedinmi insanlar bir çekinirdi korkardı saygı duyardı şuan askere gidiyolar eğitim bile görmüyorlar resmen eskiden askere gidenler olası durumlara karşı hep eğitim gördü.. Güzelim teşkilatımız ne hallere geldi çok yazık