-Eraymoms- Eşim oğlum derkenn grip olma sırası sanırım bana geldi boğazım aşırı yanıyor yutkunmakta zorlanıyorum ne iyi gelir yapsam şimdiden teşekkürler
Tatlican -Eraymoms- adacayi iyi gelir demisti komsu ama bende pek ise yaramadi .ilik suya bal limon koy kisa surelide olsa rahatlama yapar
Cennetinsusu -Eraymoms- 1 kaşık bala toz zencefil, zerdaçal koyun üzerine de limon sıkın yiyin. Biraz acı olur ama iyi gelir. Bir kaç gün yapın birşey kalmaz inşallah.
Lkjhgfdsa -Eraymoms- bende hastayım ulan ilk gün uyanır uyanmaz zencefil bal karabiber limon shot yaptım ağrımayan tek yerim boğazım tavsiye ederim
Asyaveannesi04 -Eraymoms- aktarlarda atom diye bir çay var böyle küp şeker gibi içinde tüm karışımları preslemişler 2 saatte ayağa kaldırdı beni hemen hasta olacağımı hissettiğimde içiyorum o çaydan hemen ayaklanıyorum😅
Nur_07111422 Sirkeli su yapıp gargara yapın etkili oluyor günde 4 5 defa yapabilirsiniz geçmiş olsun.