Kızlar iyi akşamlaaaar, ben yaklaşık 2 Yıldır ağdaya düzenli gidiyordum sonra doğum oldu 40’ım çıktı derken 1 kere jilet vurdum sonra ağdaya gittiğimde ameliyat yerimin üstünü bıraktırdım oraya jilet vurabilirim belki acır diye. Deneyimlerinizi paylaşır mısınız sezaryen yerine ağda yaptıran var mı çok acıyor mu şimdi cumartesi günü tekrar gidicem ağdaya galiba ameliyat yeriimi yine bıraktıracam jilet vurucam gibi duruyor ahahshahahahahha aşşıırıı korkuyorum canım acıyacak diye doğum yapalı 4 ay oldu 🥲