_Mine_ Merhaba neredeyse 2 aydır çok uykusuzum oğlum gece uykusuna ilk geçişte 2 saat uyuyor sonra emzirip tekrar yatırıyorum gene uyanıyor kimi zaman 2 saat uynaık kaldığıda oluyor normalde emip geri uyurdu fakat artık çok kalkıyor açlıktan deil biyeride ağrımıyor uyanıp gülüyo oynuyo bikeresinde diş çıkartırken çok uyandı acaba alışkanlıkmı yaptı dicem ne alaka lütfen yardım edin ne yapabilirim geri uyutmaya çalışıyorum uyuyana kadar direniyo ağlıyo gündüzde şuan 3 saatte bir yada 2 saatte bir uyuyor uyutmasam olmuyor ağlıyo bilmiyorum işin içinden çıkamıyorum çok yorgunum 7 aylık bu arada
Alerjikrinit _Mine_ gündüz çok uyuyor olabilir düzene koymanız lazım. Kaç uyku yapıyor kaçta uyuyor uyanıyor
Deletedmom_102 _Mine_ 13 aylik ama gece uyanır 2 saatte bir nerdeyse en fazla 4 saat yur o gün şükür derim
Alerjikrinit _Mine_ kız 5 ne çok fazla 🤣 elbette uyanır geçe. 2-3 saat uyanık kalma süresi var. Yani 2-3 saatte bir uyuması gerek. Son uykusunu 6 da bitirmiş olması lazım. Buna göre bir düzene koyman gerek
birbeyazoglanbirkarakiz Alerjikrinit Ben o düzene de uydum ama kızım 9 aylık asla düzelmedi. Başka ne yapabilirim bilmiyorum 😵💫 8 aylık olması ile bütün uyku düzeni bozuldu bir daha da ne yaptıysam düzeltemedim 😔
_Mine_ Alerjikrinit sizin saaatler nasıl biz 7 de kalktık mesela şimdi uyumak istedi uyudu gündüz okadar uyutmak bende istemiyorum ama hiç durmuyoki uykusu gelince bugün denicem gene bakalım inşallah başarılı olurum
Alerjikrinit birbeyazoglanbirkarakiz o hanımefendinin gece uyanıp uykuya dönmeme sorunu var bu fazla uyumasından kaynaklıdır. 9.ayda uyku gerilemesi oluyor. Diş olabilir. Siz yine düzene göre uyutmaya çalışın 9.ay atağı bitince gündüz uzun uyumaya başlıyor. Benim oğlum hep 45 dk uyurdu 9.ayda aniden 2 saat kesintisiz uyumaya başladı. İlk olduğunda korkup gidip bakmıştım bir şey mi oldu diye 😂
Lenali 8,5 aylığız , geceleri minimum 5-6 kez uyanıyor bazen 10-15 … Çözüm bulamadık maalesef.. Uyuyan bebeklere , dinlenmiş annelere çok imreniyorum .
_Mine_ Lenali bende gerçekten bir tanıdığım var onun bebeği gene 2aylıktan beri gece nasıl yatıyo sabah 7 de ilk kalkıyo ben gece 3 kerede olsa kalkmaya rağzıyım ama bu hiç uyumuyo ya uyutuyorum yatırıyorum bnm içim geçiyo 10 dk sonra kalkıyo
Lenali _Mine_ Uyu uyan uyu uyan bu döngü yoruyor gerçekten.. Gündüz enerjim çok düşük oluyor böyle giderse tekrar vitamin takviyesi alacağım sanırım .
Alerjikrinit _Mine_ benim oğlum büyük ama o zamanlar 7 de kalkar 9 buçukta uyurdu her uykusu 45 dk idi zaten. 12 buçuk 1 gibi bir daha uyurdu. Sonra akşam da 4-5 gibi kısa bir uyku yapardı yarım saat. Akşam 8.30 -9.00 da uyurdu . Ortalama saat verdim yarımşar saat erken de olabilir çok hatırlamıyorum
_Mine_ Lenali onu bende düşündüm kolejen çok iyi geliyormuş araştırın ben kullanıcaktım ama benim eşim biraz tuhaf saçmalama öyle şeyler içme falan filan dedi karşı çıktı sanırım korkuyo biraz 😂😂 ama etrafımda kullanan çok var kahveye bile katıp içiyorlar
birbeyazoglanbirkarakiz Alerjikrinit Oğlum çok kolay bir bebekti ne gaz ne uyku hiçbir sorun yaşamamıştım onda kızımda allak bullak oldum 😆 Allah bütün annelerin yardımcısı olsun 😵💫🤲🏻