Merhaba kızlar 3 ay 4 günlük kiz bebegim var 3 ay kontorulunde kilosu 5300 boyuda 60 cm çıktı doktorumuz ilk emzirme sonrası 30 cc mama başlayalim dedi sonra kilosu boya gitmiş dedi bebegim maksimum 10 dakika emiyor ve mamayi almıyor ne yapacağımı sasırdım doktorun dediğinide anlmadim sizce ne yapmaliyim