ikiprensannesi0 Kızlar normal dolaptaki anne sütünü benmari usulü isitabilirmiyiz yoksa önce oda sıcaklığına gelmesini mi beklemeyiz buzlu değil süt
Ecem__ ikiprensannesi0 ben birinde gormustum sicak bi kaba su koyup biborandaki sutu ilitmisti oyle verdi bebegine
ikiprensannesi0 Ecem__ biliyorum onu ama dolaptan çıkınca baya soğuk oluyor ya önce beklemelimiyim oda socakligina gelsin yoksa direk isitmalimiyin