Bebeğim en ufak çiş yaptıgında işaret edip bezini değiştirmemi istiyo. Artık net olarak bu diyip orasını işaret ediyo. Bugün çiş yaptı diye hemen temizlettrdi. 2 dk sonra tekrar işaret etti dedim yinemi yaptın. Bir süre koku gelmedi. Sanki bekledi. Sonrada kakasını yaptı. Yine değiştirmemi söyledi. Acaba tuvalet eğitimi versem mi karar veremiyorum. Bu sinyalleri görüpte eğitime başlayan varmı aranızda? Tuvalete girdiğimde genelde oda peşimden geliyo. Anlatıyorum ama anladımı ondanmı böyle başladı söylemeleri anlayamadım. Ne önerirsiniz?