Arkadaşlar oğlum 2 ay 1 haftalık doğduğundan beri az uyuyor . sadece geceleri olmak üzere 8 saat uyuyor . Gündüz sadece kucağımda uyuyor. Yatağına koyunca uyanıyor. Neden bu kadar az uyuyor. Burda yazılanlardan okuduğum kadarıyla sizinkiler çok uyuyor. Ne sorunu olabilir.