Eyeser emdirdikten sonra düz bir yere yatırmayın .. bebeklerin mide kapakcıkları gelişmediği için yatırdığınızda midedeki süt mide borusuna gidiyor ve midesinde bir boşluk oluşuyor ve o boşlukta gaz oluşuyor oluşan o gaz boruya çıkan sütü ittirip kusmasına sebep oluyor .. emdirdikten sonra kucağınıza alın dik tutun gazını cıkartın