Kızlar bebeğim 5 ay ağlayan bir bebekti ama geceleri uyurdu 5. Ay ağlamaları durdu çok şükür 1 ay rahattım şimdi 6 ay bitiyor uyku düzeni bitti mızmız halleri geri geldi mahvoldum tek basıma bakıyorum destek veren de yok yorgunluktan bitiyorum ne bu diş mi atak mı 😞😞