Bir_bebek_bir_anne 2 gündür calpol bile fayda etmedi 37 nin altına düşmemişti ateşi bugün doktora gittim mosmor olan azı dişine yormuştuk biz kendimizce baktım düşmüyor bide çok huysuzdu orta kulak dedi doktor dolven verdi ve ilk kez 37 altına indi ateşi şükürler olsun ama hala çok huysuz mutsuz geniz akıntısı var kusacak gibi öksürüyor sizin başınıza geldi mi ateşi kaç gün sürdü ve ya nasıl yol izlemek lazım biz şuan antibiyotik artı ateş düşürücü veriyoruz .
Milanbebek Bir_bebek_bir_anne kaç aylık bebiş? Dolven değilde pedifen neden kullanmadınız İlk 6 ay için pedifen daha iyi
Mevayla Bir_bebek_bir_anne orta kulak iltihabı inatçı maalesef bizimki bir antibiyotikle geçmemişti iki tane bitirdik ama ateşi düştüyse sorun değil antibiyotiğini düzenli kullanın çok geçmiş olsun 🌺
annedemir 37 ateş demek için çok düşük. Aynı şeyi yazın yaşadık ben 37’ye düsünce seviniyordum hep 38,5 civarıydı 3 gün sürdü doktor augmentin verdi istemesem de kullandım. Cok kötüydü cok gecmis olsun
Bir_bebek_bir_anne annedemir normal ateşi 36,6 yani 37 buçuk düşük ateş hani biliyorum ama dirençli ateşdi ilaç almasına rağmen düşmedi ve beş dk 38,7 beş dk 37,6 gibi hani takibi çok zor bi ateş ateş ölçer bozuk sandım düşünün
Bir_bebek_bir_anne Berilsmom13 daha önce aşı olduğunda işe yaramıştı ama bu dirençli ateş 2 3 gün sürende dolven cidden etkili diyor herkes
Bir_bebek_bir_anne Milanbebek 15 aylık doktor dirençli ateşte 2 yaş altı verilmez normalde ama dedi dozu arttırmak zorundayız dedi kilosunda 13 olunca verdi sanırım