Minniemouse_4235 Kızlar var mı alışveriş yapan memnun musunuz siteye girdim ama çok karışık geldi güvenilir mi
Kbraugur Minniemouse_4235 yıllardır alışveriş yapar eşim bende alıyordum arada fiyatları çok iyi idi ama vergi olayı başladığından beri hiç bişey almadım
Pnarr_ Minniemouse_4235 1 sene öncesinde alışveriş yapıyordum dolar yükseldikten sonra yapmadım ama şuan parça başı vergi alıyorlarmış 10 lira gibi yani 5 liralık birşey aldın o sana geliyor 15 tlye
[silindi] Minniemouse_4235 urun 1 ay sonra geliyor kargo ucretise kıyafetlerin toplamina esit dusuyor 30liralik çanta soyledim anne bebek canatasi 1 ay sonra geldi 120lira odedim fark eden bisey yok
Minniemouse_4235 Dykdyk nasıl yani canım bebeğime elbise alcam da fiyat çok uygun geldi gerçek mi yani bu fiyatlar
Dykdyk Minniemouse_4235 Şöyle söylim canım ben telefon kabı sipariş ettim 14 tlydi fiyatı karttan çektirdim sonra kargo gelince kapıda bidaha 14 tl vergi verdim
Minniemouse_4235 Kbraugur peki çok geç mi geliyor yani ben elbise alcam fiyatı baya uygun 10 lira vergi de versem yine de ucuza gelecek bana ama ne zaman gelecek
Minniemouse_4235 Pnarr_ evet ucuz şeylerde bu rakam çok gelebilir ama diyelim ki başka yerlerde 100 tl olan bi elbiseyi burdan 50 liraya alırsam ve üstüne 10 lira eklenirse bu çok değil yani bilmiyorum yalnış mı düşünüyorum
Kbraugur Minniemouse_4235 1 ayda geliyordu bizim aldıklarımız ama değişebiliyor 1,5 2 aya geldiği de oldu