Slm mamiler 16 aylık bi kızım var ve şimdiye kadar full emziriyordum bazı özel nedenlerden dolayı bırakmak zorundayım 4 gündür zaten azaltmıştım.ve bugün ilk kez hiç emzirmemeyi nerdeyse hiç ağlamadı sadece hafif mızırdandı oyalamadım ninni söyledim uyutabilmek için kitapla felan oyaladım gece uykusunada yatırmayı başardım memeye aşırı düşkün bi bebek gece bşr kere mutlaka kalkar emer şimdş gece kalkarsa vermelimiyim en azından birden komple kaybetmiş olmaz yada vermemelimiyim komple unutsun diye ama göğüslerimde yanıyo hafiften sizler nasıl bıraktınız lütfen anlatırmısınız. Bu arada prensesimi emzirmeyi gerçekten özleyeceğim 😥