Seymagirgin evet baya büyük olur. Bazı markaların kalıpları o kadar büyük oluyor ki mesela ben 7 aylıkken 10 kg olan bebeğime 4-6 ay mont aldım 1 yaşına kadar rahat giymişti. Ki zaten seneye de giydiremezsiniz astronot tulumlar yürüyen bebekler için uygun değiller