123fff Kızlar 2 aylığız. Bazen mutfakta çatal koysam tezgaha makinanım kapagını kapatsam odadan irkiliyo sesten yani kısa mesafede değil orta mesafe nefes alamıyoz normalmi ya
Esleminannessi 123fff bizim kızda öyle. Sokağın sesinde pusette harika uyuyor eve geliyoruz ayak sesime irkip uyanıyo😂 2 ay 8 günlük
tekbasimabakiyorum 123fff normal, beyaz gürültü bırakın odasına tabletten vs açıp ben alıştırmadığım için çok pişmanım
1ipek1ceren 123fff Benim kızım da sizinki gibi. 5 aylık olacak hâlâ çıt sesine sıçrar hemen. Uyutuyorum kalkıyorum yerdeki parkenin sesine sıçrıyor düşünün 😄
asliakgul Esleminannessi 2 ay 9 günlük de benim kızım tamda dediğiniz gibi sokak ta arabada tıngır tıngır gider gayet güzel uyur evde çıt sese uyanır. İlk doğduğu gün bile sesten aşırı irkiliyordu şaşırmıştık hatta baya biz daha yeni doğan bebek bu kadar ses alır mı diye 😃 demekki aliyormus ve normalmiş çoğu anne aynı şeyi söylüyor 😂
06noname 3 aya son 1 hafta var bizimde öle tık sese irkilip sıçrıyor uyanıyor hemen o yüzden hiç iş yapamıyorum çoğunluk böyle sanırım
asliakgul tekbasimabakiyorum ben beyaz gürültüyü açıyorum bı süredir karnı toksa bırakıyorum bazen o sesle uyuyor yada biraz oyalaniyor iyi oluyor