Elifmihre doktor_bu_ne benim annemde hemen olmamiş 3 kardeşiz üçümüz de de geç olmuş teyzelerimde ayni süanda benimle beraber doğuran bi teyzem var o da olmadı bu arada 9 ay geçti Büyüklerimiz süt koruyor diyorlar
doktor_bu_ne Aysegulllll58 ah yakın zamanlarda doğum yapmışız 😍 çok sevindim şuan yalnız olmadığıma :)
Tatlican doktor_bu_ne Yok hayır karin agrisi olamdi .ama sezaryen bel agrisi yapar demislerdi benm belim zaten rahatsiz simdi daha teyikledi adete 2 3gun kala belim agriyor. Ama sizin bel agriniz yoksa sizde olmaz belki eltimde hic birsey olmuyor
doktor_bu_ne Elifmihre doğru benim kayınvalidem de süt koruyor der o da 2 yıl olmamış tüm bebeklerinde