Cerence benim kızım 5 ay 22 günlük şu an ek gıdaya geçtiğimiz için zaten su veriyorum alıştırma bardağı ile,ben doğduğundan beri çay kaşığı ile doktorumun da önerisi ile hep su verdim,sıcaklarda biraz daha fazla verdim idrar rengi koyulaşırsa mutlaka ver demişti doktorumuz. Biz bi zararını görmedik tam tersi alıştığı için şu an lıkır lıkır su içiyor maşallah🧿