brlss Suna 2 haftalık olduk fakat korse takınca rahat edemiyorum ve beni kabız yapıyor korse kullanmak. Sezeryanlıyken kabızlık sorun oluyor. Acaba kırkım çıktığında taksam etkisi olur mu yoksa illa en başından mi takmam gerekiyor
hzlenzlumt brlss ben 3.gün hemen taktım bugün 15 günlüğüz ve göbeğim dümdüz bence tak canım sarsmaya uğraşma biraz daha rahat korse al alışınca sıkıya geç
Elifmevahm Korsen fazla sıkıyor o zaman biraz rahat olani denesen mesela yün korseler güzel sıkmıyor acitmiyor ama topluyor da karni
Kepekekmegi brlss evet hiç doğumm yapmamış gibiyim dümdüz karnım tabi yapısal da olabilir bilemiyorum
Elifmevahm Trenyola bakın bora giyim var yün cırtlı korse istediginiz ayarda takiliyor ben cok faydasını gördüm..