Merhaba kizlarrr
Bebeğim 20 gün önce bir yaşına girdi . 4 aylık olduğundan beri 20.00 en geç 20.30 da gece uykusuna yatıyordu. Yaklaşık 15-20 gündür uykusu olduğu halde uyutamiyorum . Gündüz uykusuyla ilgili sıkıntı yok ama gece uykusu bubsekilde oldu. Neden böyle oldu fikri olan var mı ?