İyi geceler hanımlar , ben ağustos başında doğum yaptım ilk adetimi kırkım çıktığı gibi oldum ama bir gün sürdü , dün yine oldum ikinci kez ama iki gündür çok afedersiniz çok yoğun geliyor bana biraz fazla geldi normal mi ? Normalde doğum öncesi çok olmazdı o yüzden sanılmak istedim