seymaozhan Merhabalar, Bebeğim 8.5 aylık hasta oldu burnu akıyor tıkalı değil ama yine de biraz zorlanıyor emerken. Burun temizleme serum fizyolojik ten kullanmam gerekir mi ? Hangi durumlarda burun yıkama yapılıyor? Konu hakkında aydınlatırsanız iyi olur.
NurDrn0 seymaozhan benim bebeğim de 5 aylık benim de temizlemem lazım serum ile ama tek başıma cesaret edemiyorum nasıl yapcam boğulur nefes alamaz diye korkuyorum?☹
iki_prens_annesi_ seymaozhan merhaba YouTube Dr Osman gonulal burun temizliği yazarsanız orda anlatıyor doktor benim oğlumda 8 buçuk aylık 9 olcak burnu hem tıkalı hem alıyor bugün doktora götürdüm serum fizyolojik ile yıka ve çek burnunu dedi
printhelloworld seymaozhan rutinde yıkamama yapılmamalı diye biliyorum. babyvac kullanmayı denetin bence çok etkili oluyor normalde de serum fizyolojik yerine sterimar spreyi kullanıyorum ya da duşta burnuna su çekmesini sağlıyorum kendiliğinden akmış oluyor
iki_prens_annesi_ NurDrn0 yan yatırıp sağ burununa tazyikli bı şekilde sıkın ve 2 saniye sonra kucağınıza alın elinize karnı gelecek şekilde yüzüstü yatırıp sırtına pat pat vurun burnu akacaktir aynı işlemi sola çevirip tekrar edin günde 3 sefer yeterli olur
seymaozhan iki_prens_annesi_ Az önce izledim uygulamalı olarak bir bebeğe yapıyordu. Fikir alışverişi yapmak istedim yine de
DilaraBengi1908 Hastaneye gidip temizletin mükemmel oluyor hem çocuğunuz rahatlıyor hemde rahat uyuyor
queen_mom DilaraBengi1908 merhaba hastanede kim yıkıyor acilde mi yoksa çocuk doktoru mu . lütfen bilgi verir misiniz.ben post açmayı düşünüyordum bununla ilgili yorumunuzu gördüm. Kızımın genzi dolu aspiratör ile çekiyorum tamamen temizlenmiyor . Bilgi verirseniz çok sevinirim 🌸bide çok pahalı bir işlem mi
seymaozhan queen_mom merhaba yeni gördüm kusura bakmayın çok aktif olmadığım için eczaneden 5 adet 5 ml şırınga ve serum dedim bebeğimin burnunu yıkamak için diyince zaten hemen yardımcı olup veriyorlar 50 ile 100 TL arası bişey bu dediklerim çok çok pahalı değil. Evde kendim yaptım ama pek işe yaramadı gibi daha doğrusu ben pek beceremedim bebeğim ağladığı için biraz panik oldum açıkcası :) normal burun aspiratörü ile çekiyorum düzenli bir şekilde anlık olarak rahatlatıyor o da
alparslan1_ seymaozhan serum fizyolojik tuzlu su olduğu için doktor bana istediğin zaman kullanabilirsin zarari yok dedi. Ben cok sık kullanıyorum. Ama bi hemşire de aspratörü çok kullanma bol bol o fizyolojikten sık öyle zamanlar dedi. Su zararsız da aspratör gerektiginde. Onu da siz anlarsinız zaten gerekli mi🌈