15 temmuz gibi taktirdım. Taktırdıktan 1 hafta sonra regl oldum ve az çok kahverengi kırmızı olacak şekilde yaklaşık 2 ay sürdü. Geçen hafta regl oldum 7 gün sürdü bitti ve bu hafta tekrar regl oldum yoğun şekilde. Bitmesi lazım ama kahverengi akıntı koyu bir şekilde devam ediyor. 3 ay oldu ne zaman düzene girer. Başınıza geldi mi böyle birsey