beyzacmvrc 123fff kani az olanlar genelde yer canım bir baktr istersen arkadasm da ve annesinde ablasinda kansizlik var aşırı yerler Hayatta yiyemem dibini içsem gıcık tutuyor hayret ediyorum naisl yiyorsunuz kız 😥
ayybukemm06 123fff hahaha 😁 benim abim de yer. Hadi kahveleriniz bitti mi verin de telveyi yiyim der hahaha 😁😁😁
123fff beyzacmvrc kız öyle güzel yeniyoki parnağını güzelce daldırcaksın baktın dökülüyo fincanı dikceksin arka kısmına vurduğunda ağza doğru dökülüyo zaten aghshsgh😂😂 şaka bi yana keske bende yiyemesem zararlıymış
BengeldimNabersiniz 123fff telvesi faydalı diye biliyorum yemeye devam 😂 bende yiyemem ama dibinde kahve az kaldı mı şöyle bir çalkalayip fondip yapıyorum tertemiz 👌🏻😂
beyzacmvrc Winner evet yüzüme sürüyordum bende yumuşacik yapıyor çok güzel bir peeling bayadir yapmamistim iyi hatirlattin 😌