Sevgili anneler, kızımda pişik oluştu. İki buçuk haftadır uğraşıyorum. Çinko içerikli pişk kremi, sarı kantaron yağı, yoğurt kullandım. Her altını açtığımda kuruyana kadar havaalandırma da yapıyorum. Ama kızarıklık geçmiyor. Sizin bir öneriniz var mı? 🌸