Damlanr Varmı başına gelip atlatan 10 buçuk aylık oğlumun kan değerleri çok yüksek çıktı bugün antibiyotik başladık 5 gün sonra kontrol düzelmezse başka bölüme sevk edeceğini söyledi çok kötüyüm kızlar güzel şeyler duymaya ihtiyacım var
Tombikdonerartikcokpahali Damlanr geçmiş olsun. Biz de de 3 gün önce akciğer enfeksiyonu çıkmıştı. Biz yatış yaptık maalesef ama çok şükür antibiyotik ile düzeliyor. Düzeldi 3 güne ve eve çıktık 5 gün daha antibiyotik kullanımı yapacağız. Sizin de öyle olur. Korkmayın inslalah bizim çok yüksek geçmeyen ateslerimiz vardı.
Damlanr Tombikdonerartikcokpahali size de çok geçmiş olsun çok şükür iyileşmiş Allahım bütün yavrulara şifa versin benimkine de bizim de karın ağrımız çok oluyor anlam veremiyordum bir haftadır dün sabah vücudunda alerji belirtisi oldu çok sayıda o yüzden doktora gittim kan tahlilin de bununla karşılaştık yavrumun karın ağrısı ondan kaynaklıymış inşallah bir an önce geçer