Kızlar bebeğim 8 aylık. İlk 3 ay falan yatırıp emziğini verince uyuyordu sonra sallamaya alıştı ayağımda sallayarak uyutuyorum. İki üç gündür akşam yatarken uykusu gelmeye yakın beşigine koyayım emziğini vereyim yanında durayım uyusun dedim dün uyudu ama ağlaya ağlaya. Kalkmaya çalışıyor ağlıyor en geç 10 da bayılıyor zaten ama alışsın diye ağlasa da bu şekilde mi uyutmalıyım yoksa ayağıma mı almalıyım. Şimdi de ağlıyor yatağında 🥲