Kuzeymiram Kuzeymiram herkes veriyor bi ben vermiyor gobi hissdiyorum yanlismi yapiyorum diye dusundum kizlar
sarmaliklahana Kuzeymiram kutu süt içiriyprum sadece kahvaltıda. 25 aylık 2 3 aydır düzenli içiyor. Akşam 5 den sonra hiç vermiyorum
Kuzeymiram Rumeysabas ben baktimda doktorlar kansizlik iştaksızlık bagirsak sorunları yaratiyormuş diyorlar o yuzden vazgectim onun yerine kefir ayran vericem, seninde bilgin olsun
Rumeysabas Kuzeymiram ocean demir damlası iştahsızlık yaptı bizde ya onu verince yemek yemiyor ama sütte öyle bi sorun yaşamadım uyardığınız için teşekkür ederim farklı bi doktora yine soracağım
Kuzeymiram sarmaliklahana süt vermek skntiliymis malesef kansizlik iştaksizlik bagirsak sorunlarina yol aciyormus , yoksa bende ballı süt vermek isterdim , onun yerine kefir ayran veririm artik 🤷
sarmaliklahana Kuzeymiram mış mış mış kime göre muş 🙄😏 Benım dinlediğim TV de ki ve instagram da ki doktorlar. Sadece sabah saatlerinde verin ve aşırıya kaçmayın dıyor. Akşam satakeşrnd verilen süt bagırsak ta sindirilmediği için peynirimsi kıvam alıp kabızlığa yol acıyor - diş eti rahatsızlığı ve diş çürükleri yapıyor. Bebeğin bagırsak lar dolu oldugu için gece uykusunda huzursuzluk yapıyor deniliyor. Yani ben sadece kahvaltıda 1 bardak maksimum veriyorum. İsteyen vermesin ki herkesin kendi kararı kendi cocugu 😇 ben doktorların cogunlugunu baz alarak hareket ediyorum 100 doktordan 10 doktor bunu söylüyorsa dikkate almıyorum 🤷
Iremylcnkya07 sarmaliklahana çok haklısınız gerçekten süt veriyolar diye sanki kezzap veriyoz da öyle bir tepki veren var 😂 yani ne vericez ki illa süt içicek bu çocuk eskiden sağıp anında içirirlermiş hangisi hasta hepsi sağlıklı ben anlamıyorum bu insnaları
minikkusuuummm- Kuzeymiram kızım 23 aylık. Cok gerek duymadım ama versemde icmiyor arası yok yani. Kefir, ayran, yogurt gün icinde mutlaka tüketmesine özen gösteriyorum
Sahingiller_2 Kuzeymiram cansii ben 13 aylıktan beri veriyorum o zamanlar sulandiriyordum şimdi de sek veriyorum 20.ayina girdiler.. ama akşam yatmadan önce veriyorum sadece.
evlatlarim6868 Deletedmom_98 meraba kızım 1yasinda yeni girdi ben de devam sütüne basladim önce mama içiyordu devam sütünün her hangi bir sıkıntısını gordunuzmu ben yeni başladım ama gayet iyi içiyor
sarmaliklahana Iremylcnkya07 ben cocugun belli dönemlerinde her besinden azda olsa faydalanması taraftarıyım acıkcası. Kızım 1 yasından sonra hergün kefir içiyordu zaten. Ayran yogurt haşa yer haftanın 3 4 günü. Eee sütü kendisi istiyor zaten ve ben bir zararını görmedim cunkü günlük maksimum 200 ml yani 1 bardak içiyor. Önceden hergün yumurta yerdi suan yemiyor napayım hergün agzına mı tıkıyım 🙄 bende pankek yapıp ordan beisni almasını sağlıyorum. Biz nasıl hergün aynı seyleri her dönme aynı seyleri yemek istemiyorsak cocukalrda öyle. En azından benım kızım gözlemlediğim kadarıyla öyle. Önceden severek yediği seyleri suan agzına sürmüyor. Ama önceden yemediği seyleri suan keyifle yiyiyor. Dönemsel değişiklik ve besin alternatifi sunmak önemli bence. Süt içiyor da sanki gğnde 1 lt bitirmiyor 🤣 Herkesin düşüncesi bebeği farklı tabii kimseye bişey diyemem kendi düşüncemi söyledim sadece ben burda 🤭😇
melegim71 Kuzeymiram ben veroyorim canim gumde yarim bardak kan degerlerinde istah sorunu hic yasamadi k biz ama genelde ciğ sut alip kaynatip dolaba kaldiriyorim o sekil veriyorum 1 hafta alamadigimdada markette veriyorum
Iremylcnkya07 sarmaliklahana Yok bende sizin gibi düşünüyorum yani öyle bi tepkiler var ki peynir yoğurt neyden yapılıyor sütten yapılıyo zaten o zaman onları da vermeyelim süt var ya😂 bilemiyorum bende kızıma yoğurt kefir içiriyor herşeyden tatsın istiyorum yani sütün zararını bende görmedim bi kesim veriyor bi kesim şiddetle karşı ebeye sorucam yani en sonunda ne vericem o zaman ben bu çocuğa bi mamanın fiyatı ne kadar pahalı oldu artık aptamil alıyodum 480 tl oldu bebelac aldım bebelacta çok iyi değil gönül rahatlığıyla vermiyorum o yüzden bende süt veriyorum yani devam sütü de çok şekerli geldi bana bilemiyorum yani aydınlanma gerekli bu konuda 😁
sarmaliklahana Iremylcnkya07 benım kızım 7.ayda mamayı bıraktı ek gıda daha tatlı geldi 21.ayda memeyi bıraktı 🤭suna 25 aylık normal besleniyor vermiyorum vermedimde devam sütü falan hiç. Suan cocuklar üzerinde o kadar bilgi kirliliği var ki bence inanılmaz derece de 🙄 her konuda sadece süt olsa keşke.
Asdfghh Iremylcnkya07 süt verip vermemenizle ilgili birsey demicem. Verilmemesi gerektigi ile de bi fikrim yok. Ama yogurt kefir süte göre çok daha fazla fazla yararlı şeyler. Sütten yapılıyor ama sütün kimyası değişiyor faydalı bakteriler sayesinde.
Glrmila Ben kefir veriyorim içerisine 1 cay kasigi bal ekliyorum sute guvenmiyorum oyle yada boyle kefir de sutun fermente hali suphede kalacaginiza hic vermeyin kefir içsin derim mis gibi kafada rahat