Yagiztos endişelenmeyin doktorda söyleyecektir zaten ben beta olmayan çocuk görmedim hiç, benim kardeşim hatta baya ileri derece olmuştu aylık bir koruyucu iğnesi vardı ondan vurduruyordu annem. Şuan hiç birşeyi yok. Tedavi edilmezse ilerleyebiliyor ama tedavisi var çok şükür. Baya bademcik iltihabı diyebilirz yani. Bazılarında vücutta kırmızı kırmızı şeyler çıkıyor kızıl diyorlar ama her beta olanda çıkmıyor.