Bebeğim bu ayın 26sında 4 aylık olucak dünden beri sanki kendi çocugum gitti yerine bam başka biri geldi çok huysuz sürekli ağlıyor sanki ağrısı var gibi emmiyor mama verdim onu içti şükür uyumuyor decamlı uyanıyor napıcagımı sasırdım halbuki 2. Çocugum ilk kez böyle bişey görüyorum öyle bi ağlıyorki dışardan biri duysa çocugu kesiyoruz zanneder katıla katıla ağlıyor 🥺