Hanımlar iyi akşamlar sizlere kafama takılan bir soruyu sormak istiyorum aslında benim için sorun değil ama toplumda tekrarlanan sorular benim de canımı sıkıyor hali ile bebeğim 14 aylık 9. Aya kadar dişleri çıkmadı 9. aydan sonra başladı benim gözlemlerime göre dişleri çıkmaya başladığında kulaklarını eliyle kapamaya başladı yaklaşık da 4-5 aydır yapıyor evdekiler de neden böyle yapıyor en çok vakit sen geçiriyorsun bilmem ne canımı sıkıyor hasta mı neyi var diyorlar otizimden bahsediyorlar otizime dair belirtiler yok tek belirti bu hastalığın olduğunu gösterir mi ?