kızlar bebeğim 4 aylık ve grip olduk, günlük burun temizliğini şöyle yapıyordum fizyolojik sudan 1 2 damla sıkıp bekletip öyle çekiyordum aspiratör ile ama dün hastene şırınga ile birinden sıkıp diğerinden akıtmamı önerdi, böyle uygulama bebeklerde kulak iltihabı yapıyoe diye biliyorum ve onu yapmaktan korkuyorum şu sn bebeğimin burnu dışardan açık gibi görünüyor ama nefes alışverişleri ds zor gibi duruyor nasıl temizleyeceğim beb bunu