Berilsmom13 Omerbebek_ sağlık odağının verdiğini kullanma canım kendi doktorunuza sor o önerir temiz içerikli damla
ozlem5494 Omerbebek_ kan damlasını bilmiyorum ama biz sağlık ocağının verdiği D vitaminini kullanıyorduk doktorumuz sağlık ocağının damlalarını önermediğini söyledi kendi başka bi damla yazdı onu kullandığımızdan beri bebeğim gazını çok rahat çıkartıyor öncesinde çok krizlere giriyordu
Ayfa1608 Omerbebek_ sağlık ocağınınkiler iyi değil. Ben verdiği gün attım çöpe. Ocean microfer kullanıyorum. Kilo başına 1 damla.
Hazelsmamm Omerbebek_ bizimde doktorumuz sağlık ocağının verdiği damlayı önermedi Ferrum diye bir kan damlası önerdi onu kullanıyoruz
sarmaliklahana Omerbebek_ ben vermedim. Kafalarına göre al kullan diye ilaç mı verilir 🙄8 aylıkken kan tahlili yapıldı kzıımın değerleri normal cıktı doktoruna deidm kullanmıyorum. Zaten kullanma fazla gelir, suan değerleri normal dedi.
ikibebeliana Omerbebek_ Sağlık ocagindan verileni kullanmadik hic.Tavsiye de eden olmadi. Ocean microfer kullanıyoruz.