aliMommy Kızlar uzun süredir oğlumun boynunda bir şişlik var doktora gitmiştik kötü birşey yok demişti ultrason falan çekilmişti ama hala geçmedi ya ömür boyu mu kalıcak bu böyle aceba hastayken ekstra şişiyor sanki
KLORAK aliMommy benim bildiğim lenf bezleri hastayken şişer, bende de vardı ama minnacık fındık kadar geçti gitti bağışıklıkla alakalı
aliMommy nolmuskine 2 doktora götürdüm aslında geçmiyor mu bu anlamadım ki şuan hasta tekrar ufak bir büyüme olmuş gördükçe moralim bozuluyor
oglumherseyimm aliMommy aynısı bizde de var oğlum 6 yaşına girecek 3 senedir duruyor bizdede doktor lenf bezi dedi çok sık üst solunum yolu enfeksiyonu geçirdiği için oluyormuş
BengeldimNabersiniz aliMommy büyüyorsa tehlikeli dedi doktorumuz mm olarak buyumemesi gerek Allah korusun alanında uzman başka doktora gösterin madem büyüyor diyorsunuz
Elifsmotherr aliMommy Bnde bugün kızıma USG çektirdim. Antibiyotik verdiler küçülecek mi ona bakacaklar inşallah küçülür. 😔