Uykusuz-annee ben 2 aylıkken hiç dokunmazdım 8 de uyur gece 4’te beslenir yatardı 4 aylık olana kadar böyleydi. Sonra atak dönemi geldi 4.ay her şey mahvoldu hala toparlamaya çalışıyoruz bazen hala çok uyanıyo gece 🥲 demem o ki dokunma acıkınca uyanacak gelişime gelmiştir, sonra atak vs büyüme döneminde çok uyandığı zaman da meme/mama vermeden uykuya döndür aç olduğunu düşündüğün noktada uykusunda mamasını ver ki uyanmasın alışkanlık etmesin ilerde çünkü acıkmadıkları halde alışkanlık uyanıp meme/mama istiyolar.