Sude Merhabalar 🙋🏻♀️ Bebeğim 11 aylık .. bugün sağlık ocağından aradılar .. salgın var kızamıkk aşısı yapıyoruz yarın gelin diye..acabaa başka aranan anne var mı merak ettim 🙈
Babe Sude Beni de bugun aradilar kizim 11 aylik.Yarin doktorumuzu arayacagim o ne derse ona gorr hareket ederim cunku menenjit asimiz da var cakismamasi lazimmis
Ecelila Bi arkadaş kampanya asi diye anlattı günü bitmesine az kalmış asilarmis zamaninda vurdur derim
deasdi Dün bir hekimin açıklamasında okudum.Aşı karşıtlığı yüzünden hortlayan kızamık hastalığı sebebiyle normalde 12.ayda yapılan kızamık aşısı tekrar 9. Aya çekildi diye.Bu yüzden aramışlardır diye düşünüyorum