Kızlar bebeğim 2 ay 25 günlük. Son 4 gündür 10 dakika sağ ve sol göğsüm olmak üzere emiyor. Ama 10 dakika geçtikten sonra sıkıntıya girip emmek istemiyor. Bir emiyor, bir bırakıyor ve sanki süt gelmiyormuş gibi ağlıyor. 10 dakika emdikten sonra ağlamaya başlıyor ve mama takviye ediyorum. Mama verdikten sonra susuyor. Sizce sütüm mü azalıyor, yetmiyor mu? Kafayı yicem stresten resmen. Bide göğüs Ucum ve göğsüm çok küçük ondan da mı olabilir? Sizce ne yapayım ya 😟