Eda038 Kızlar 3 aylık sezaryanliyim dikiş yerim ilk defa bu kadar sızladı ve çok canım yandı şuan bile alt karbimin orası dikiş yerinin biraz ustu ağrı var ama dikiş yerinde görünür bisey yok sızlıyor sizce normal mi ya çok korkuyorum bisey olur diye
Fadime17 Çok iş yaptığımda aşırı eğilip kalktığımda benim de sızlıyor normal yani ama çatlak olan yerlerim daha çok acımıştı benim. O çatlak ağrısı bambaşkaymış cız cız dı resmen