Atlas-krmn Merhaba anneler bebeğim 2 aylık bugün altını değiştirirken fark ettim poposunda morluklar var sanki dayak yemiş gibi çok korkuyorum neden olur sebebi nedir bilen veya aranzda yaşayan var mı
Gldekpnci Atlas-krmn benimde kuyruk sokumundan itibaren azıcık poposuna doğru morluk var doğduğundan beri öyle mongol lekesi oluyomus netten bak istersen
aysedemr Atlas-krmn bebeğim bir yaşına girdi hala duruyor o mor leke bütün bebeklerde oluyor endişelenmeyin ☺️ uzunca bir süre duruyor malaesef
Oaoa Atlas-krmn oğlumda da kuzumda da var ama kuyruk sokumunda var ve doğumdan itibaren var.Bi çeşit doğum lekesi.Ama sizin yeni mi oldu ya da yeni mi farkettinşz
1aysekaplannnn Gldekpnci o benim bebeğimde de var ne acaba diye dusunuyodum böyle morumsu gibi çizginin olduğu yerde degilmi belinin assasindaki yerde
OptimusPrime Atlas-krmn Yalnız poposunu da cekmeseydiniz iyiydi böyle bir platformda. Neyse, bebeğiniz düştü mü? Doğduğundan beri olan morluk olabilir.mi? Hiç bir şey yoktu bir anda başladıysa da, çocuk doktoruna götürebilirsiniz.
Usnac1995 Atlas-krmn canım ya sanki benim bebeğim de böyleydi diye hatırlıyorum hatta kuyruk sokumu mosmordu ultrason da çektirdik bir şey çıkmadı. Bilenler yazacaktır şimdi ❤️ Poposunun arası neden kırmızı benim dikkatimi o çekti
Atlas-krmn Meryy evet lanet olasıca ishal mahvetti ne kullandıysam geçmedi şimdi doktor iki tane krem verdi onu kullanıyorum azaldı biraz
Yagmur_24 Atlas-krmn kız bu doğuştan olan bir şey 2 yapına kadar geçecek hatta emin ol hafiflemiştir bilemyeni mi fark ettin doğumda doktorunund a demesi lazımdı bizim de var sorun deil hastalık değil merak etmeyin geçiyormuş
Bibebek_ Atlas-krmn burda paylaştığınız resimler Google da görünüyor ortalık pedofili manyağı kaynadığı için öyle dedi kadıncağız. Mongol lekesi onlar. Bebeğin düşmediyse normal yani sıkıntılı bir durum değil
OptimusPrime Atlas-krmn Yüklediğiniz sitede, bu platformda herkese açık ve kayıtlı kalan resimler olduğu için söyledim. Küçücük bebeğin poposundan benim için bişey olmaz yoksa banane.
betus7837 Atlas-krmn mongol lekesi korkma doğumdan itibaren var yeni morarmamış gün geçtikçe geçecek o ama hemen geçmiyor yenidoğan yoğun bakım hemşiresiyim çoğu yenidoğanda oluyor korkma❤️