yagizcinarsmom benim oğlum 23 aylık geçen ay grip oldum artık o kadar halsizdim ki acike gıdım belki bı serum veya iğne yaparlar dedim sen emziriyorsun olmaz dediler bu dediğiniz ilacı verdiler ama ilacı içtikten sonra 3 saat emzirmiyeceksin dedi ama benim oğlum o kadar asla dayanmaz o yzuden içmedim sizde doktora sormadan içmeyin derim geçmiş olsun