omerts_mother Öncelikle merhaba güzel annler, bizim sorunumuz kabızlık 😔 Rekorumuz 10 gün henüz 3 aylığız bir çözüm öneriniz var mı? Ne yapabilirim ? Sizlerde de bu sorun var mı? Varsa nasıl üstesinden geldiniz 🙏
omerts_mother Derya0655 mamada kullanıyoruz emziriyorumda mamayı geceleri vermeyi tercih ediyorum doktorumuz henüz bir şey demedi..