Benimki de uykuya gecmekte sorun yasıyor.Sürekli uyuyup uyanıyor ve daha cok kucak istiyor.Bir süre resmen benle kavga edıyor tırmıklıyor.Yatagına bırakınca aglamaya baslıyor veya resmen suratını asıp ters ters bakıyor🤭.Daha önce boyle bir sorun yoktu.Insallah uykuya dalması yeniden kolaylaşır.Surekli kucaga alısmasını istemıyorum🫣