Merhaba ,
Sezeryan olalı yaklaşık 2 hafta oldu ancak dikişimin sol tarafı kızarık ve hafif şiş. Enfeksiyon kapmiş olmasindan korkuyorum.yarin doktora gideceğim ama sizlerede sormak istedim daha önce böyle bir durumla karşılasan oldu mu ?sonrasinda ne oldu.