Merhaba güzel anneler. Kısaca özet geçmek istiyorum. Geçen hafta oğlum çok ateşlendi ve ishaldi. Hastaneye gittik perşembe günü yüksek enfeksiyon ishal nedeniyle yatış yaptılar. 4 gün hastanede kaldık 5. Gün taburcu olduk. Doktor bi antibiyotik yazdı. Akşamları yarım ölçek 5 gün kullan dedi. Dün akşam kullandım. Bebeğimi banyo yaptırdım uyuttum hiçbir şey yoktu. Ama sabaha kadar uyuyamadı huzursuzdu. Ateşi yoktu. İdrarı dışına mı kaçtı diye baktım yoktu. Sabah 8 de uyandım altını açtım. Pipisi balon gibi şişmiş kıpkırmızı olmuş her tarafı hemen acile götürdük. Doktor muayene ederken ucu biraz kanadı ve uç kısmı su toplamıştı. Çocuk cerrahisine fotoğraf gönderdiler. Kendisi ameliyattaymış. (Bulunduğum şehirde hiçbir hastanede cerrah yok. 1 tane var.) O da idrar yolu enfeksiyonu olmuş diyip krem yazdı. Gönderdi. Ameliyatta olduğu için muayene edemedi tabi pazartesi gelin dedi. Böyle bir durum başına gelen var mı? Oğlum sünnetsiz. Acaba onfan mı oldu biz antibiyotikten şüphelendik. Aşırı derecede şiş ve dokundurmuyor ağlıyor bağırıyor acıyor belli ki. Yaşayan var mı ya da bilgisi olan yardımcı olur musunuz gerçekten çok korkuyorum