Kızlar merhaba normal doğum yaptım 1 ay 14 gün oldu çok zor oldu doğumum dikişlerim vardı yeni düzelmeye başladı bikini bölge temizliği yapıcam ağda yapmam mümkün değil yaramdan dolayı jilette de tedirginim yarayı kanatır yada zarar verir diye tüy dökücü kullansam bir problem olur mu sizce kullanan oldu mu aranızda