Songul_hamza canım 1 haftadır bizde de öyle bugün kontrolümüz vardı durumu anlatıım sütüm de gayet iyi lıkır lıkır içme sesi geliyo sağdığımda baya çıkıyo ama sabah taksam bezi akşama kadar çıkarmasam olur yani soktora söyledim olabilir dönem dönem az da olsa yapıyosa sıkıntı yok dedi ağlama huzursuzluk yoksa sıkıntı yoktur birde bebişin yanlarına doğru hafif bastırın ağtısı varsa ağlar o zaman böbreklerde sıkıntı olabilir ağlamıyosa zaten gayet sağlıklı