Fcicek Kız bebisim 14 aylık henüz 1 kelime bile söylemedi. Normal mi / endişelenmem gereken bir şey var mı sizce? Söylediğim herşeyi anlıyor verdiğim görevleri uyguluyor ailemizi tanıyor bunlarda sıkıntı yok ama hiç kelime yok 🥲
Torpiktospa Fcicek Aynıyız Sadece babıldıyor bababab mamamam. Eğer zihinsel bir gerilik sıkıntı otizm vs yoksa 18.aya kadar bekleyin dedi doktor
Sontvbukucu Fcicek goz temasi vs var ama değil mi bide sizi duyuyor mu ? Isitmesi testi yaptırabilirsiniz kbb ye gidebilirsiniz veya cocuk doktoruna gidin o sizi yönlendirsin bide gun boyu emzik kullanir mi ? Evde bol konusma kitap okuma yapiyor musunuz ?
sadeturkvatandasi Fcicek ortalama 10 anlamlı kelime söylemesi gerekirdi ekranla arası nasıl? Kitap okur musunuz, bol bol sohbet eder misiniz? Cee ee, by by, alkış yapar mı?